FANDOM

Ōran Kōkō Host Club (jap. 桜蘭高校ホスト部 Ōran Kōkō Hosuto Kurabu?) – manga autorstwa Bisco Hatori i anime na jej podstawie liczące 26 odcinków. Manga pierwszy raz ukazała się w magazynie "Lala" w 2002 roku, a anime wyemitowano po raz pierwszy trzy lata później. Na terenie Polski tę mangę wydaje JPF od września 2009 roku.

Fabuła Edytuj

Ouran High School to liceum dla dzieci ludzi bogatych. Wnętrze szkoły urządzone jest z niezwykłym przepychem, wszędzie wiszą szklane żyrandole, porozkładane są czerwone dywany, po których przechadzają się młodzieńcy w mundurkach i śliczne dziewczęta w żółtozłotych sukniach. Raz na jakiś czas szkoła przyjmuje jednego niezwykle zdolnego ucznia, którego nie byłoby stać na uczęszczanie do tego miejsca. Tym razem takim uczniem zostaje Haruhi Fujioka. Od razu pierwszego dnia trafia na Host Club, klub złożony z sześciu przystojniaków reprezentujących odmienne typy urody i charakteru ("dziki", "odrobinę diabelski", "książę z bajki", "opanowany" i "lolita boy"), których celem jest zapewnianie uczennicom rozrywek – pogawędek przy herbacie i dotrzymywania towarzystwa. Haruhi przypadkiem tłucze wartą ¥8,000,000 wazę, a ponieważ nie ma jak za nią zapłacić, musi dług odpracować. Tamaki Suou, samozwańczy król klubu, odkrywa, że jeżeli zamienić niegustowne okulary na soczewki, a brzydki, wytarty sweter na warty fortunę mundurek, Haruhi staje się niezwykle przystojnym młodzieńcem. Pojawia się jednak problem, bo to wcale nie jest chłopak – odkrywają, że ich nowy nabytek to w rzeczywistości dziewczyna (dość dziwna, a na pewno różna od tych uczących się w Ouran – nie interesują ją romanse, nie boi się robaków, jest raczej sceptycznie nastawiona do życia). W końcu Host Club decyduje się ukrywać ten szczegół przed innymi. Oficjalny powód jest taki, że przecież dziewczyna musi odpracować wazę, ale trudno się nie zorientować, jak wielką przyjaźnią darzą ją inni...

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki