FANDOM

Baccano! (バッカーノ!, Bakkāno!) – zbiór powieści, napisanych przez Ryohgo Narita i ilustrowanych przez Katsumi Enami. Pierwszy tom otrzymał Złotą Nagrodę na IX Dengeki Novel Prize.

Seria doczekała się 13-odcinkowej serialu anime oraz trzech kontynuujących jego fabułę odcinków OVA, wyprodukowanych przez studio Brain's Base i Aniplex oraz mangi na podstawie drugiego i trzeciego tomu narysowanej przez Ginyū Shijin.

Fabuła Edytuj

W 1711 roku grupa alchemików zgromadzona na pokładzie statku Advena Avis w celu odkrycia sposobu na wieczne życie wezwała demona znającego jej tajemnice. „Demon” pojawił się na ich wezwanie i podarował im eliksir wiecznego życia, sposób na stworzenie go i sposób na skończenie życia nieśmiertelnych. Tego samego wieczora, alchemicy zaczęli znikać ze statku, "pożerani" przez jednego ze swoich. Dostrzegając niebezpieczeństwo jakie na nich spadło, nieśmiertelni rozproszyli się po całym świecie.

Wieki później, w czasach prohibicji w Stanach Zjednoczonych, nieśmiertelni natrafiają się na siebie ponownie.

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki