FANDOM

Ten artykuł wymaga ciągłej aktualizacji.

Jeśli zauważyłeś/łaś w nim jakieś braki lub nieaktualne informacje, zaktualizuj artykuł.

W tym artykule brakuje streszczenia serii lub dziejów postaci.

Jeśli możesz, uzupełnij te braki.

Black Lagoon: Roberta's Blood Trail

ブラック・ラグーン
Burakku Raguun

Black Lagoon Roberta's Blood Trail.jpg

Gatunek: akcja, dramat
Tematy: dziewczęta z bronią, piraci

Studio: Geneon Entertainment, Inc., Shogakukan, Inc.
Animacja: Madhouse Studios
Reżyseria: Sunao Katabuchi
Scenariusz: Sunao Katabuchi
Muzyka: Jun Nishimura
Na podstawie mangi: Rei Hiroe

Premiera: 26 czerwca 2010 - 2 marca 2011 (?)
Stacja telewizyjna: nie emitowano w telewizji
Ilość odcinków: 5

Tytuły alternatywne: Black Lagoon 3

Black Lagoon: Roberta's Blood Trail - sequel Black Lagoon: The Second Barrage (TV), na podstawie mangi Rei Hiroe. Postaci do anime zaprojektował Masanori Shino.

Streszczenie Edytuj

W zamachu bombowym ginie głowa rodziny Lovelace, i jednocześnie ojciec znanego z pierwszej serii telewizyjnej Garcii. Roberta podąża śladem zamachowców, zdeterminowana by pomścić swego pana i pozostawiając po sobie stosy trupów. Trop prowadzi do Roanapur, a wieść o tym że zabójcza pokojówka ma znów pojawić się w mieście powoduje straszliwe zamieszanie, stawiając na nogi zarówno skorumpowaną policję jak i wszystkie organizacje mafijne. Tymczasem Garcia wraz z Fabiolą, kolejną uzbrojoną po zęby służącą, usiłuje zatrudnić ekipę Laguny, by pomogła znaleźć Robertę i zatrzymać spiralę przemocy.

Najnowsza seria OVA stanowi bezpośrednią kontynuację wcześniejszych seriali telewizyjnych i dla fanów bezie z pewnością łakomym kąskiem. Strona techniczna pozostała praktycznie niezmieniona, poza kilkoma nowymi, bądź przerobionymi utworami oraz nieznacznie dopracowaną szatą graficzną. Także fabularnie tytuł pozostaje zgodny z treścią mangi, a konkretnie epizodem „El Baile de la muerte”, który bliższy jest nastrojem do drugiego sezonu – poważniejszego i bardziej mrocznego. Jednocześnie zawiera o wiele więcej scen akcji, często mocno przerysowanych ale nadzwyczaj efektownych.

Jak do tej pory nie wydaje się aby pomysł na anime zaczął czerstwieć. Co prawda patrząc na wydarzenia z mangi zanosi się na zjazd wszystkich znanych postaci oraz totalną demolkę, a jednak scenariusz zawiera w sobie kilka naprawdę mocnych i charakternych scen. Jeśli więc ma się pojawić jakiekolwiek znużenie i zmęczenie materiału, to jest to raczej wątpliwa melodia odległej przyszłości.

Jeśli jeszcze nie zapoznaliście się z „Black Lagoon”, to zachęcam do jak najszybszej zmiany tego stanu rzeczy. To bodaj najlepsze anime obracające się wokół wątków przestępczości i przemocy, a OVA nie ustępuje pod tym względem poprzedniczkom. Fanów zachęcać z kolei nie muszę. „Black Lagoon” to nadal pełen emocji i ikry kawał kina. Tak więc panie i panowie, na co czekacie?

Wojna w Roanapur właśnie się rozpoczyna!

Poprostu wielka zadyma z dużą ilością adrenaliny , krwi i prochu ;)

Bohaterowie Edytuj

Zobacz więcej w osobnym artykule: Bohaterowie Black Lagoon.

Muzyka Edytuj

Opening Edytuj

  • Red fraction IO drive mix
    • kompozytor: Kazuya Takase
    • tekst: MELL
    • wykonanie: Kazuya Takase (muzyka), MELL (śpiew)

End Edytuj

  • When Johnny Comes Marching Home
    • kompozytor: EDISON
    • wykonanie: EDISON

Linki zewnętrzne Edytuj

Cytaty Edytuj

Cytat słowa ( pewnej dziewczyny z małego miasta ) ,, ... adrenalina , proch , krew i zdziry to wszystko w czym nasz gówniany świat się zatapia ...``

ps. to nie Revy powiedziała

Zobacz też Edytuj

Seria Black Lagoon
Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki