FANDOM

Cat Street to manga z gatunku shōjo autorstwa Yoko Kamio.
1933l

Okładka pierwszego tomu.

Fabuła Edytuj

Cat Street to historia szesnastoletniej Keito Aoyama, nastolatki będącej kiedyś znaną dziecięcą aktorką, która po traumatycznym dla niej występie zamknęła się w swoim pokoju na kilka lat.

Pewnego dnia jej życie zmienia się, gdy nieznajomy mężczyzna zabiera ją do miejsca zwanego "El Liston", specjalnej placówki dla osób, które nie mogły lub nie chciały uczęszczać do zwykłej szkoły. W niej spotyka Rei, Kouichiego i Momiji, ludzi bez własnego miejsca czy celu, którzy tak jak ona są "bezdomnymi kotami" społeczeństwa.

Postacie Edytuj

Keito Aoyama (青山恵都) Edytuj

Szesnastoletnia dziewczyna, kiedyś dziecięca aktorka. Była gwiazdą przedstawień, więc niewiele czasu mogła poświęcić szkole i swoim przyjaciołom. W wieku dziewięciu lat dostała główną rolę w musicalu "Sunny Days", jednak zamarła na scenie nie będąc w stanie wymówić swojej kwestii. W rezultacie rzuciła aktorstwo i szkołę pod koniec podstawówki i zamknęła się w swoim pokoju na siedem lat. Jej życie zmieniło się, gdy spotkała człowieka, który zaproponował jej odwiedzenie "El Liston".

Rei Saeki (佐伯玲) Edytuj

Rei był kiedyś sławnym piłkarzem. Przy pierwszym spotkaniu z Keito powiedział, że był jej wielkim fanem i widział przedstawienie, które zakończyło jej karierę. To właśnie on przekonał ją aby przyszła do El Liston, a wkrótce potem stał się jej pierwszym przyjacielem.