FANDOM

Highschool of the Dead (学園黙示録) - seria telewizyjna powstała na podstawie mangi autorstwa Daisuke Satō (fabuła) i Shoji'ego Satō (rysunki), wyprodukowana przez Mitsutoshi Ogurę. Postaci zaprojektowali Masayoshi Tanaka i Hitomi Ochiai (asysta).

Fabuła Edytuj

Takashi Komuro jest przeciętnym uczniem liceum. Pewnego dnia na miasto, w którym mieszka, spada dziwna choroba. Na jej skutek ludzie zamieniają się w zombie, a swoją "moc" przekazują innym, wgryzając się w nich. Komuroi i jego przyjaciele wraz ze szkolną pielęgniarką chcą wydostać się z budynku i poznać odpowiedź na pytanie, co się właściwie stało i dlaczego ta choroba przemieszcza się z kraju na kraj... W czasie podróży ratują kilu uczniów i pana Shido, nauczyciela klasy 3A, który jest "aroganckim typkiem". Wiadomość, że Koichi bedzie w tym samym busie przeraża Rei, która wysiada zaraz po wyjechaniu ze szkoły... Takashi idzie za nią, żeby z nią to wyjaśnić. W tym samym momencie jedzie prosto na nich autobus pełen "ich", który zahacza i przewraca się o samochód. Takashi przewraca Rei i w ten sposób ratuję ją. Autobus, który zatorował im drogę płonie. Saeko dopytuje się kiedy i gdzie maja się spotkać... zaczyna się podróż, która będzie ich życiem... Złączą się serca i wyjaśnią zagadki... To nie jest już sen, tylko prawda...

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Pozostałe źródła Edytuj

Inne Wiki Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki