FANDOM

Kamisama Hajimemashita (神様はじめました, Kamisama Hajimemashita/Kamisama Kiss)japońska manga napisana przez Julettę Suzuki, opowiadająca historię dziewczyny, która została bogiem. 

Fabuła Edytuj

W pierwszym odcinku serii poznajemy uczennicę klasy drugiej liceum ogólnokształcącego Ujigami - Nanami Momozono. Dziewczyna musi dzielić małe, zrujnowane mieszkanie z ojcem-hazardzistą, natomiast jej matka zmarła jeszcze gdy Nanami była małą dziewczynką. Kiedy długi ojca wzrastają, pan tata daje nogę, zostawiając córkę bez pieniędzy, bez opieki, z ogromnymi długami. Nastolatkę odwiedzają komornicy z nakazem natychmiastowej eksmisji. Nanami pozostaje bez dachu nad głową, wyrzucona na ulicę, cały swój dobytek niosąc w małej torbie. Mimo wielu własnych problemów, ratuje nieznajomego mężczyznę przed atakiem psa. Ten w podzięce oferuje dziewczynie, by ta zajęła się jego domem, następnie całuje skonsternowane dziewczę w czoło i odchodzi, zostawiając instrukcję jak dotrzeć do ów domu.

Na miejscu okazuje się, iż owy dom jest w rzeczywistości... podupadającą świątynią. Natomiast nieznajomy mężczyzna to tak naprawdę zbiegłe bóstwo, które naznaczyło Nanami na swojego następcę. Nowego boga gorąco witają błędne ogniki opiekujące się chramem i z o wiele mniejszym entuzjazmem - Tomoe - przystojny, lisi demon, będący niegdyś chowańcem byłego bóstwa. Problem w tym, że lis nie ma zamiaru służyć zwykłej licealistce.

Nanami pragnie opuścić świątynię, gdyż uważa, że kompletnie nie nadaje się na bóstwo. Prosi Onikiri i Kotetsu - błędne ogniki - by zaprowadziły ją do Tomoe. Ma wyrzuty sumienia, że pozbawiła go domu. Udaje się do świata pomiędzy i odnajduje Tomoe, jednak gdy ten bezceremonialnie oświadcza, iż nie obchodzi go los chramu, dziewczyna wścieka się i próbuje sama wrócić do swojego świata.

W drodze powrotnej nastolatka dowiaduje się, że może uczynić Tomoe swoim sługą. Jednak warunkiem jest pocałunek, czego dziewczyna absolutnie nie chce wykonać i ucieka, zostawiając Onikiri i Kotetsu w niekorzystnej sytuacji. Nanami napotyka staruszkę, potrzebującą pomocy, więc okazuje jej swoją życzliwość i postanawia zanieść do domu. Jak się okazuje staruszka jest tak naprawdę czarownicą, która pragnie pożreć bezbronne ludzkie bóstwo. Gdy Nanami otrzymuje talizmany, wzywa Tomoe. Ten postanawia przybyć i poobserwować jak nastolatka zmaga się z potworem. Oznajmia, że pomoże jej, jeśli przyzna, że była głupia, a on jest wielkim mistrzen Tomoe i będzie błagać go o wybaczenie. Oczywistością jest, iż Nanami nie wykonuje jego polecenia. Zamiast tego ciągnie demona za nogę i gdy oboje spadają z drzewa - całuje go, tym samym zawierając kontrakt sługi.

Tak rozpoczyna się historia ludzkiego bóstwa...

Bohaterowie: Edytuj

Nanami - Nastolatka, której ojciec z powodu długów hazardowych zostawił ją samą. Z powodu ubóstwa była często wyśmiewana przez kolegów z klasy. To ona staje się bogiem ziemskim po byłym bogu -Mikage. Na początku Nanami miała bardzo małą moc duchową, ale ciężko pracowała przez co moc ta stopniowo wzrastała.W obecności Tomoe'go często staje się czerwona i zarumieniona, z czasem zakochuje się nim jednak on odrzuca ją, ponieważ romans człowieka i demona jest tematem tabu.

Tomoe - Lisi Demon. Ma białe włosy oraz białe lisie uszy, fioletowe oczy z "kocimi" żrenicami i długi, puszystym ogonem. Na oko ma 25 lat, jednak później dowiadujemy się, że żył jeszcze w epoce Edo (1603-1868). Był kiedyś wolny i walczył z różnymi potworami. Nie dbał o innych co zmieniało się gdy poznał pewną ludzką dziewczynę i zakochał się w niej, jednak gdy ta zmarła Tomoe stracił sens życia. Pewien mężczyzna Mikage, który miał własną świątynię pomógł mu. Tomoe uczył się jak zostać dobrym sługą i zaprzyjaźnia się z nim. Wktrótce Mikage zostawia świątynie i oddaje swoje bóstwo Nanami. Chłopak stwierdza, że nie musi opiekować się nią i zostawia świątynię jednak po czasie staje się jej sługą. Często musi ją chrocić co go irytowało. Czasami jest o nią zazdrosny, choć odmawia jej bycia parą.

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Pozostałe Wiki Edytuj

Przypisy Edytuj

Songoku55.jpg

Ten artykuł jest zbyt krótki!
Jeśli potrafisz, pomóż nam go poszerzyć!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki