FANDOM

Nanatsuiro Drops (ななついろ★ドロップス, Magia Tęczowych Gwiazd) - seria telewizyjna wyprodukowana przez Geneon Entertainment, Inc. z postaciami zaprojektowanymi przez Noizi Ito.

Nanatsuiro Drops powstało na podstawie gry visual novel i opowiadania, które ilustrowała Noizi Ito. Później nadszedł czas na dwie mangi.

Fabuła Edytuj

Masaharu Tsuwabuki jest w miarę zwyczajnym, dość nieśmiałym uczniem. Pewnego dnia spotyka Sumomo Akihime i jej koleżankę, które są jedynymi członkiniami Klubu Ogrodników. W wyniku nieporozumienia, Masaharu zostaje uznany za winnego skrzywdzenia Sumomo i staje się trzecim członkiem owego klubu. Tego samego dnia wpada na dziwnego chłopaka z psimi uszami, z którym zamienia się puszkami. Wypiwszy zawartość "swojej" puszki, zamienia się w pluszowego baranka. Aby powrócić do swojej dawnej postaci, musi, jak twierdzi Natsume Kisaragi (nauczyciel opiekujący się Klubem Ogrodników), odnaleźć odpowiednią dziewczynę i razem z nią poszukać siedmiu Tęczowych Gwiazd. W ten sposób trafia do Sumomo, która, wzruszona smutnym losem maskotki, postanawia jej pomóc. Masaharu musi jednak uważać, by dziewczynka nie poznała jego prawdziwej tożsamości.

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Pozostałe Wiki Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki