FANDOM

RWBY (czyt. Ruby[1] ) jest anime stworzonym w zachodnim stylu, seria web stworzona została przez Monty Oum i wyprodukowany przez Rooster Teeth Productions. Pierwszy trailer został wydany 7 listopada 2012 roku, ukazując walke "Red" Ruby z grupą Beowolves. Drugi trailer został wydany 14 lutego 2013 r., ukazuje "White" Weiss śpiewającą przed tłumem i we flashbacku walcząca z Giant Armor. Trzeci trailer został wydany w dniu 22 marca 2013 r., ukazuje "Black" Blake i jej partnera, Adama, którzy napadają na pociąg towarowy i walczą z mechanicznymi żołnierzami i zapewniającymi bezpieczeństwo Droidami. Czwarty i ostatni trailer został wydany 1 czerwca 2013 roku, ukazuje "Yellow" Yang, która poszukuje informacji na temat pewnej osoby, w klubie, a następnie walczy z Junior i jego poplecznikami.

Etymologia Edytuj

RWBY jest skrótem od pierwszych liter angielskich kolorów red, white, black, yellow - które odpowiadają każdej z głównych bohaterek. Ruby była pierwszym znakiem z czterech do czasu pojawienia się w serii, Weiss jest drugim, Blake trzecim i Yang czwartym.

Informacje Edytuj

Pierwszy odcinek serii miał premierę na żywo w RTX 2013 (lipiec 5-7, 2013 w Austin, Texas).[2] Wszystkie kolejne odcinki są puszczane w każdy czwartek o 7:00 PM EST dla wszystkich na stronie internetowej Rooster Teeth. Odcinki na YouTube sa publikowane z tygodniowym opóźnieniem względem strony Rooster Teeth.

Przypisy Edytuj

  1. Rooster Teeth Podcast #191
  2. RTX Website - Rooster Teeth Podcast #202

Więcej z Fandomu

Losowa wiki