FANDOM

Shingeki no Kyojin (進撃の巨人) to japońska manga i anime, której autorem jest Suzukaze Ryo, a ilustratorem Isayama Hajime. Shingeki no Kyojin opowiada o Erenie Jeager, który wraz ze swoimi przyjaciółmi postanawia dołączyć do Legionu Zwiadowców, których zadaniem jest walka z tytanami. Manga miała swoją premierę we wrześniu 2009 roku, a anime 6 kwietnia 2013.

Fabuła Edytuj

Eren Jaeger jest nastolatkiem, zamieszkującym dzielnicę Shiganshina. Mieszka ze swoim ojcem, matką i najlepszą przyjaciółką, która straciła swoich rodziców. Świat, w którym żyją różni się od naszego: wszyscy ludzie zostali uwięzieni w dużym obszarze, otoczonym trzema murami. Mają one ochraniać mieszkańców przed tytanami. Pewnego dnia jednak pojawia się dwóch tytanów: jeden ma sześćdziesiąt metrów wysokości, a drugi jest opancerzony. Niszczą oni zewnętrzny mur i tym samym pozwalają przedostać się tytanom na teren ludzkości. Ginie wiele mieszkańców, a na oczach Erena i Mikasy, jego przyjaciółki, matka chłopaka. Eren obiecuje sobie dołączyć do Legionu Zwiadowców i zabić wszystkich tytanów.

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Pozostałe Wiki Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki