FANDOM

Soul Eater (jap. ソウルイーター Sōru Ītā?)manga stworzona przez Atsushiego Ōkubo. Zadebiutowała jako trzy one-shoty opublikowane w 2003 roku przez Square Enix w magazynie „Gangan Powered”, a od czerwca 2004 pojawiała się regularnie w „Monthly Shōnen Gangan” i we wrześniu 2013 roku ukazać ma się jej ostatni rozdział. W Polsce wydawana jest od 2012 roku przez wydawnictwo Japonica Polonica Fantastica. Na jej podstawie powstały trzy gry komputerowe oraz serial anime. Od 2011 roku ukazuje się poboczna seria Soul Eater Not! tworzona również przez Ōkubo.

Fabuła Edytuj

Szkoła Zawodowa dla Broni oraz Władających Broniami Śmierci (jap. 死神武器職人専門学校 Shinigami Buki Shokunin Senmon Gakkō?), zwana Zawodówką Śmierci (jap. 死武専 Shibusen?), ma na celu obronę świata przed złem, lecz przede wszystkim ma nie dopuścić do odrodzenia się demona Kishina. Uczniowie dobierają się w pary bądź trójki, które składają się z broni i władającego nią. Razem mają na celu zdobyć 99 tak zwanych „jaj Kishina”, czyli dusz przesiąkniętych złem oraz jedną duszę wiedźmy. Po spełnieniu owych warunków broń staje się Death Scythem – bronią samego pana Śmierci, czyli założyciela Zawodówki Śmierci.

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki