FANDOM

Sword Art Online (ソードアート・オンライン, Sōdo Āto Onrain) to japońska seria light novel autorstwa Reki Kawahara, z ilustracjami Abec. Została zaadaptowana do trzech mang, anime[1] i gry wideo.[2]

Fabuła Edytuj

W 2022 roku, została wydana pierwsza gra VRMMORPG, Sword Art Online (SAO). Za pomocą specjalnego kasku, który odbiera sygnały nerwowe, gracze mogą wcielić się w wirtualną postać i w pełni ją kontrolować. Nieoczekiwanie, 6 listopada 2022 Akihiko Kayaba, twórca SAO, uniemożliwia graczom wylogowanie się. Akihiko rzuca im wyzwanie by przeszli całą grę i uwolnili się z tego świata. Aby to zrobić, muszą dotrzeć na 100. piętro i pokonać przy okazji wszystkich napotkanych po drodze bossów. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że śmierć w grze oznacza śmierć w prawdziwym świecie. 10 000 graczy postanawia jak najszybciej przejść grę, w tym Kirito, wykwalifikowany gracz testujący grę podczas beta testów, który jest zdeterminowany by aby dotrzeć na 100. piętro i się uwolnić. Wraz z Asuną, jego partnerką i miłością, i pozostałymi sojusznikami, na Kirito czeka wiele przeszkód, lecz odkrywa prawdziwy cel SAO. Ponieważ ich przygoda trwa dalej, uczestniczą w innych grach VRMMO.

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Sword Art Online Light Novels About Virtual MMO Get Anime(ang.).2011-10-01.[dostęp 2011-10-01].
  2. Accel World, Sword Art Online Light Novels Get Games(ang.).2011-10-02.[dostęp 2011-10-02].

Ta strona jest przetłumaczona z http://animanga.wikia.com. Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Sword Art Online na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki