FANDOM

Tonari no Kaibutsu-kun (となりの怪物くん)

Anime Edytuj

Fabuła mangi skupia się na związku między Shizuku Mizutani, którą interesuje wyłącznie nauka i jej plany na przyszłość, i Haru Yoshida, który siedzi obok Shizuku w klasie, ale rzadko chodzi do szkoły. Pewnego dnia dostaje polecenie, aby dostarczyć materiały do domu Yoshidzie, który natychmiast wita ją jak przyjaciółkę. Shizuku jest znana jako osoba pozbawiona emocji i o chłodnym charakterze. Jednak gdy poznała Haru, dotknął ją jego brak wiedzy na temat ludzkich relacji. Mimo że Haru to postrach całej szkoły i okolic, a historie krążące na jego temat nadawałyby się na scenariusz horroru, to w rzeczywistości jest naprawdę miły i delikatny. Haru natychmiast deklaruje swoją miłość Shizuku, ale znacznie dłużej zajmuje dziewczynie uświadomienie i zaakceptowanie własnych uczuć wobec Haru.

Manga Edytuj

Tonari no kaibutsu-kun (jap. となりの怪物くん Bestia z ławki obok ) – manga autorstwa Robico, publikowana w magazynie Dessert wydawnictwa Kōdansha od 23 sierpnia 2008 roku do 24 czerwca 2013 roku. Opublikowane rozdziały zostały zebrane w 13 tomach tankōbon. W Polsce manga ukazała się nakładem wydawnictwa Studio JG.

Na podstawie powieści powstało anime wyprodukowane przez studio Brain's Base. Było emitowane od 1 października do 24 grudnia 2012 roku.

Postacie Edytuj

Shizuku Mizutani
Haru Yoshida
Asako Natsume
Sōhei Sasahara
Kenji Yamaguchi
Chizuru Ōshima
Yū Miyama
Yūzan Yoshida
Mitsuyoshi Misawa
Iyo Yamaguchi
Takashi Mizutani
Takaya Mizutani
Yoshino Mizutani
Songoku55.jpg

Ten artykuł jest zbyt krótki!
Jeśli potrafisz, pomóż nam go poszerzyć!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki