FANDOM

Zero no Tsukaima (jap. ゼロの使い魔 Zero no Tsukaima?, dosł. „Chowaniec Zera”) – cykl light novel autorstwa Noboru Yamaguchi ilustrowanych przez Eiji Usatsuka, znany również jako The Familiar of Zero. Na jego podstawie powstała manga oraz kilka serii anime.

Fabuła Edytuj

Cykl opowiada o przygodach Louise de La Vallière, która uczęszcza do Akademii magii w Tristain. Ze względu na kompletny brak postępów w nauce magii (jej czary zazwyczaj kończą się efektownymi wybuchami) otrzymała przydomek „zero”. Na drugim roku, jak zawsze, wszyscy uczniowie przywołują swoje chowańce, czyli stworzenia, które mają towarzyszyć magom do końca życia. Rzeczą normalną jest przywołanie salamandry, smoka lub innego magicznego stworzenia, natomiast Louise przywołuje Saito Hirage, zwykłego człowieka. Mimo sprzeciwu obydwojga nie ma już odwrotu. Od tego momentu czeka ich wiele wspólnych przygód, śmiesznych, wzruszających lub niebezpiecznych. Dowiadują się o sobie rzeczy niezwykłych, tajemniczych i na początku niejasnych. Louise, jako mag otchłani, a Saito, jako jej chowaniec, będą często zmuszeni dokonywać trudnych wyborów. Bohaterami będą targać sprzeczne i skrajne uczucia, a obydwoje przez długi czas nie zorientują się, jak bardzo stali się sobie bliscy.

Linki zewnętrzne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki